Työpaikkailmoitus: IT-kehityspäällikkö, Helsinki

30.4.2024

­­Tervetuloa töihin vähän erilaiseen pankkiin!

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme dataosaajaa IT-kehityspäälliköksi vakituiseen työsuhteeseen IT/Tiedolla johtamisen palvelut -tiimiin Helsinkiin

Millaista työtä tarjoamme?

• Toimit IT:n vastuuhenkilönä kehitystehtävissä erikseen määritellyissä data-aihealueen projekteissa. Luot arkkitehtuurikuvaukset ja varmistat projektien riittävän teknisen dokumentaation ja varmistat onnistuneen läpimenon.
  • Tunnistat teknisiä riippuvuuksia pankin muihin projekteihin aikataulut ja release-kyvykkyydet huomioiden.
  • Tuet tarvittaessa kollegoiden päivittäistä työtä ja katsot myös vahvasti tulevaisuuteen: millainen arkkitehtuuri vastuualueen sovelluskentässä on syytä olla ja mihin suuntaan ns. isoa kuvaa viedään eteenpäin.
  • Suunnittelet yhdessä sidosryhmien kanssa tulevaisuuden ratkaisuja, joiden avulla liiketoiminta pystyy vastaamaan alati muuttuviin ja tiukentuviin sääntelyvaatimuksiin kustannustehokkaasti.
  • Osallistut vastuualueesi auditointeihin ja vuosikellon mukaisiin tekemisiin sekä huolehdit myös havaintojen ajantasaisesta ja laadukkaasta käsittelystä.
  • Huomioit erityisesti tietoturvavaateet niin ylläpidossa kuin erilaisissa kehitysprojekteissakin.
  • Mikäli sinulla on vankka osaaminen aihealueella, voimme tarjota sinulle itsenäisen roolin. Mutta jos olet vasta kehittymässä alalla, tarjoamme sinulle vahvan tuen uralla kehittymiseen.

Mitä odotamme sinulta?

• Olet aktiivinen IT-kehityspäällikkö, joka pystyy kommunikoimaan vahvasti eri sidosryhmien kanssa.
  • Sinulla on kokemusta dataan keskittyvistä projekteista.
  • Arvostamme osaamista metadatan käytöstä laadukkaan toteutuksen osana. Ymmärrät metadatan tuoman lisäarvon tiedonhallinnalle sekä koko liiketoiminnalle.
  • Arvostamme osaamista erityisesti Azure-pilvipalveluista sekä SAS-teknologiasta.
  • Hallitset sujuvasti suomen ja englannin.
  • Sinulla on valmiutta uudenlaiseen ja nopeaan toimintaan muuttuvassa maailmassa.
  • Sinulta löytyy oma-aloitteisuutta ja rohkeutta esittää uusia näkökulmia.

Ison talon edut, pienen talon into

S-Pankki on jo kaksitoista kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankkibrändiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi teemme hybridityötä, jossa yhdistyvät etätyön ja toimistolla työskentelyn parhaat puolet. Lisäksi meillä on mahdollista hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa IT-päällikkö Marko Pihlajamäki tiistaina 7.5. klo 9:00–10:00 sekä keskiviikkona 15.5. klo 14:00-15:00. Markon tavoitat numerosta 050 4400315.

Lähetä hakemuksesi 19.5.2024 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, luottotietosi ja yritysyhteytesi tarkistetaan sekä sinusta teetetään turvallisuusselvitys.